Waarom die heel dikke 9?

Gepubliceerd op 2021-06-30 11:36:40
Waarom die heel dikke 9?-2021-06-30 11:36:40

Buiten het mooie cijfer geeft ook maar liefst 97 procent van de reviewers aan Autobedrijf Lokhorst-Zoet aan te bevelen aan anderen.

Sinds enkele jaren maakt Autobedrijf Lokhorst-Zoet uit Elburg gebruik van de mogelijkheden voor klanten om online een review achter te laten. Een vlugge blik op hun website leert dat ruim 470 mensen hier de afgelopen tijd al gebruik van hebben gemaakt. En getuige de heel ruime 9 die gemiddeld gegeven wordt is veruit het gros van de klanten meer dan tevreden. Waar zit dat ‘m in?

“Dit is een cijfer waar we dan ook heel trots op zijn”, aldus Stefan van den Berg. “Het cijfer geldt voor zowel werkplaats- als verkoopklanten. Binnen grote dealer-organisaties wordt enorm gestuurd naar het geven van 10, bij ons komt het gegeven cijfer echter volledig uit de klant zelf. Maar dat gaat uiteraard niet vanzelf.

Het belangrijkst is om te weten wat een klant van ons verwacht. Zowel bij het kopen van een andere auto als bij het laten uitvoeren van onderhoud en reparaties in onze werkplaats.

En het bijzondere is datgene wat wij als normaal ervaren, dit voor de klant juist het extraatje is. Bijvoorbeeld het uitgebreid nemen van tijd voor de aflevering en uitleg van een nieuwe auto (pre-Covid19), het kunnen halen en brengen van een auto buiten openingstijden of het meedenken bij de mogelijkheden bij grote en kostbare reparaties.”

Ruth Lokhorst: “Onlangs voerden wij een eindejaarsactie als dank voor de loyaliteit van onze klanten, hierbij maakten ze kans op een leuk presentje. Er was niet alleen enorm veel animo voor deze actie, ook kregen wij heel veel leuke bedankjes terug voor onze goede service. En als onze klanten tevreden zijn, dan zijn wij dat ook”

Stefan tot slot: “Buiten het mooie cijfer geeft ook maar liefst 97 procent van de reviewers aan Autobedrijf Lokhorst-Zoet aan te bevelen aan anderen. Deze mond-tot-mond-reclame is misschien nog wel de beste reclame voor ons”.